Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] czujnik prędkości wymieniony, prędkościomierz nadal sto

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] czujnik prędkości wymieniony, prędkościomierz nadal sto

    Fajny temat:-) dużo tych naszych OII :-)

  • #2
    [O1] czujnik prędkości wymieniony, prędkościomierz nadal sto

    Wiem, że temat czujnika prędkości był już wałkowany, jednak nie umiem znaleźć rozwiązania problemu. Początkowo prędkościomierz zaczynał dziwnie zachowywać się po przejechaniu 30-50km po trasie, tzn. wskazówka podnosiła się i opadała w trakcie jazdy, później spadała do 0 i wtedy wskaźnik paliwa wariował. Jak auto sobie postało trochę, wszystko wracało do normy ale po przejechaniu znowu 30-50 km sytuacja się powtarzała. No i w końcu wskazówka prędkościomierza przestała się podnosić. Wskaźnik paliwa wariuje przy skręcaniu i gwałtownym przyspieszaniu. Wymieniłem sam czujnik prędkości (191-919-149-E) i nic... Przekręcam kluczyk zapalają się kontrolki wskazówki od poziomu paliwa i temp podnoszą się, ta od prędkościomierza też delikatnie się rusza, odpalam, ruszam i prędkościomierz nadal stoi na 0. Co robić???

    Komentarz


    • #3
      Trzeba poprawic luty w liczniku - objawem sa problemy ze wskaznikami analogowymi.
      Jezeli amsz tylko probkem z predkosciomierzem to moze byc jeszcze wina isntalacji.
      Przydalo bys ie zrobic tes licznika VAGiem wtedy bedize wiadomo czy to wina licznika czy instalacji auta.
      Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
      Emulator czujnika poziomu oleju G266
      Napraw sterowników AIRBAG

      Komentarz


      • #4
        Test licznika zrobiłem, podczas sprawdzania wskazówka zarówno od paliwa jak i od prędkościomierza odchyla się maksymalnie w prawo i wraca do zera (czyli OK), ale znów się obie podnoszą i stają w pozycji pionowej. Wag pokazuje błąd czujnika prędkości lub zwarcie do plusa (korzystam z programu Polski Vag 4.9), do czujnika prędkości dochodzi napięcie 8,3 V. Wyjąłem akumulator i całą obudowę akumulatora żeby mieć dostęp do wiązki przewodów, ale nie znalazłem żadnego przetarcia :cry: . Wiązka biegnie pod filtr powietrza ale tam już nie zajrzałem. Nie wiem gdzie tego szukać i czy nie oddać auta w ręce jakiegoś elektryka.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez rafal-rafik
          Nie wiem gdzie tego szukać
          Szukaj wilgoci w wiązce na lewej podłużnicy.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz


          • #6
            Dzięki za radę Krzycho-63. Wiązka była przetarta i zielona pod akumulatorem i na podszbiu. Trochę dłubania, ale już działa.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X